۱۴۰۳ پنج شنبه ۷ تير
تمدید حکم دکتر حسین عموشاهی(مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه)

تمدید حکم دکتر حسین عموشاهی(مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه)

تمدید حکم دکتر حسین عموشاهی(مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه)

از سوی ریاست محترم دانشگاه اصفهان، حکم دکتر حسین عموشاهی به عنوان مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه به مدت 2 سال دیگر تمدید شد.

 
 در متن حکم صادره که در تاریخ 1403/02/19 ابلاغ شده است این گونه عنوان شده است:

باسلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی ارزشمند جناب عالی، با حفظ وظایف آمـوزشی و پژوهشی حکم شما با عنوان «مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه» برای مدت دو سال تمدید می شود.

امید است با توکل بر خداوند بزرگ، ضمن رعایت قوانین و مقررات موجود و با توجه به نیازها و اقتضائات دانشگاه برای تحقق اهداف «دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز» بسترهای لازم را فراهم کنید. در این راه توجه به موضوعات زیر ضروری است:

اجرای طرح ساماندهی فضاهای کالبدی دانشگاه برای پاسخگویی به نیازهای موجود و ارتقای بهره وری؛ اهتمام جدی نسبت به توسعه و ارتقای زیرساختهای عمرانی و فنی دانشگاه بویژه با رعایت ملاحظات محیط زیستی؛ هوشمندسازی دانشگاه برای مدیریت مصرف انرژی و افزایش بهره وری؛ ایجاد وفاق و همدلی در بین مجموعۀ دفتر فنی و تعامل مستمر و پویا با معاونتها و دانشکده ها؛ کوشش برای ارتقای مشارکت متخصصان و کارشناسان از بین دانشجویان، یاوران علمی و اعضای هیأت علمی.

مزید توفیقات جناب عالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر حسین هرسیج

رییس دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1403/03/07
تعداد بازدید:
55
منبع:
Powered by DorsaPortal